Thursday, February 10, 2011

percubaan pertama

percubaan pertama..heh yes..dah berjaya lak..huhu awal februari yg memenatkan..my sister kat icu semput..la ne dah keluar dah..alhamdulilah..kalo tak ari2 lepas keja kerja ker putrajaya..anak2 pon ambil lambat..kat taska..kadang2 sampai kol 8 mlm..kesian anak2 mama..

tahun baru cina..org2 cuti happy new year aku lak balik kg ingat boleh cuti lama..tapi tepaksa balik awal sbb mak abah nak ikut aku balik..so plan nak jumpa kawan yg terpisah 10 tahun lepas study kat jb tepaksa di cepatkan..dapat jumpa sue jalimah aja..uda tu aku plan nak gi tido umah dia kat port klang..dulu mana ler ada kemudahan fb or blog ne..addres pon tulis kat buku..bila pindah2 terus hilang..sekarang zaman cangih..dapatler jumpa balik kawan2 yg terpisah...aku ne dgn sue dekat aja tak sampai 1 jam ke part sulong..ya Allah dekat betul..hehe budak kecik tu dah berisi ler..dulu kurus aja..anak pon dah 2..tembam sikit ko sue..hauahu

uda..aku tak sabor nak jumpa ahad ne 20/2..tu dlm perancangan lagi..insya allah

bebalik pada family aku..diaorg tido umah aku..nasib baik my hubby dah kemas2 umah..bab2 mengemas ne memang keja my huby..dia kemas lagi cantik dari aku..heheh umah pon kecik..pandai2 ler koorg..nak pindah umah baru pon tak tau bila..aku dah tak sabor nak pindah ne wei..ari kita org sampai hospital alhamdulilah petang tu kakak aku dah dibenarkan keluar wad..tapi lepas ne kena jaga..no limau2 mandrin yer..kak yus..no ais jugak..heheh..mak pak aku ne dah lama benor tak datang kl..alang2 menjenguk org yg sakit ne diaorg pon tido umah anak2 dia yg keja kat kl..kat putrajaya dan puchong..umah abg aku yg kat shah alam walaupun tinggi tetap dia nak gi jugak..heheh dah sakit2 kaki pon diaorg laratkan juga..heheh

No comments:

Post a Comment