Monday, March 28, 2011

virus demam

bejangkitler pulak dari dady diorg..anak yg kecik si adam tu dah seminggu selsema tak baik2 lagi..dmam dah sedikit kebah..la ne melarat pulak dekat si kakak.tak padan dengan batuknya..ada hati nak makan mangga..lepas tu apa lagi muntahler..degil..apa yg mama ko tak bagi tu ler yg ko nak buat yer ..

my hubby dah membebel..''dah tau anak batuk mama ko beli lak banyak buah2han kat pasar malam.''his geramnya..mama ko yg kena bebel kakak oit..tu untung ai dah beli tau..nak harapkan u hubby ada ko beli..takdo kan..makan aja pandai..

dah ler hujung2 minggu klinik pulak banyak tutup..klinik Fazliyana yg ada pamel upm kat tmpt aku tu satu aja..dah 30 minit menunggu alih2 makpak budak2 yg sakit tu cakap doc jem kat kajang..cis buat penat aku menunggu aja..anak aku si adam tu dah merengek2 nak lepas..terus aku gi klinik lain..klinik mega..2 ubat + jumpa doc aja 38 hingggit ..mahal amat..ambil resit aku nak claim balik kat upm..cekik darah tol ler..

tapi alhamdulilah..keja kat UPM ne ada klinik panel..so tak yah risau nak keluarkan duit..gi sain aja..jimat duit..dah ler kalo sakit kat kg sekali pegi aja boleh mencecah 50 hinggit keatas..kesian makpak aku...kalo sakit sanggup taknak gi klinik..mahal...

No comments:

Post a Comment