Monday, June 13, 2011

Aktiviti hujung minggu...di Putrajaya (11/6/2011)

lambat nak upload ne..seperti yang dirancang..jumaat malam aku masak rendang hati..tu aja yg aku pandai..senang aja beli hati 1 kg beli rempah segera adabi Rendang (2 Pac) + santan kotak (2 kotak) + hati rebus yg dihiris + daun kunyit + daun limau purut dah tunggu hingga masak..senang ..heh masak rempah sendiri tak pandai so beli yg packet senang..heheh..

mee bandung dan buah2 han


makan time..


lepas makan..lepak2 borak..lepas solat asar semuanya bersiap nak mandi dekat dengan pullman..ada kolam renang utk dewasa dan kanak2..dah lama tak main air beb..tu si kakak terlalu teruja nak mandi kolam..akibat kelalayan aku dan hubby lupa nak bawak pelampung aliyah..dah tanpa dipantau oleh aku dan hubbby anak aku hampir lemas di kolam renang ne..tersirap jugak darah bila tenguk aliyah dah terapung dlm kolam..huby terus terjun ambil aliyah..nasib baik dia muntahhkan semua air yg ditelan..pucat muka si kakak..mm..tobat lepas ne..tak mo leka2 lagi..tu ler aktif sangat ..alhamdulilah nasib baik takde kejadian yg tidak diingini..malam tu aliyah demam panas..terperanjat agaknya..lepas ne kena lebih berhati2...






berani turun sorang2...akibatnya..hampir lemas di kolam ini..



lepas lemas..terus temenung..kiri kanan abg2 dan adik aku kepung aliyah takut lemas lagi..

masing2 memerhatikan anak2 dan anak2 buah ku yg ramai..

adam dah lepas mandi..mengantuk dan mengamuk lapor..dady dia ajak beli roti..sebuku habis makan..




budak nakal (aliyah dan hafiz)..yang sentiasa mengamatkan suasana..



No comments:

Post a Comment