Wednesday, January 25, 2012

Cuti New Year

orang cuti2 panjang ne..bawak anak2 gi jejalan..ne aku sibuk gi ofice..kejar gaji org..

dlm masa yg sama oty colum 5 beb..masyuk sikit..hehehh...start oty dari 18-22 hb..tiap2 malam balik kol 10 malam...sanggup aku tinggalkan anak kecik aku..yg tak berapa sihat (Demam dan Batuk)..dokler taska dgn pengasuh dia...yg aku panggil ummi...

si kakak pulak sebelum 5.30 petang aku angkut gi ofice..penat melayan kerenah dia..

sabtu cuti taska pon cuti aku post budak2 ne umah mak ngah dia..aduhai..si kecik tu meragam tak mo org...dulu dok umah mama yus dia (Kakak aku kat Putrajya) ok pulak..dgn makngah dia tak berapa nak..asyik nangis aja..aduh...kesian pulak aku dgn kakak ipar aku..tq yer kak jaga budak2 ...

ahad..budak2 dok dgn dady dia..nasib ler encikhuby..jaga anak2 yer...penat jaga budak2 ne..seminggu lepas encikhuby shif malam..tak hirau anak bini sakit ker cihat ker..hahhah ne ler masanya jaga anak tak sihat yer cayang...kira adil ler tu..heheh

cuti tahun baru ne sempat bawak aliyah jalan2 alamanda..sibuk nak cincin yg ada gambar angry bird...last2 jumpa ada gambor bear..layan aja ler..

ahad dan isnin..org sibuk jalan2 aku tiga beranak dok umah..kini giliran encikhubby keja pulak..sian anak2 aku terperap kat umah...layan tv aja yer sayang...



aktiviti menulis dan mewarna..si adik pon sibuk..abis umah mama bersepah2...

gelap pulak pic ne...



No comments:

Post a Comment