Monday, January 30, 2012

Jalan2 gi MINES...

dah lama tak gi sini selalunya kalo shopping atau jalan2 aku dan anak2 suka Alamanda..

ne gi sinipon sbb nak beli kain langsir aku yg dah jadi roti tirai dikoyakkan anak aku..

lepas ne aku nak tinted sliding door aku..kena cahaya matahari..membuatkan langsir aku mereput..tak boleh jadi ne..tak sampai 6 bulan dah mereput..kena gak tinted ne..cuma tak sempat survey kat mana ada jual...huby pon dah keja shiff takde masa nak cari..

nanti2 ler aku cari yer...

ne ler hasilnya barang yg aku beli... kasut dan langsir..eheh

belasah aja..nanti raya tahun ne beli lagi..heheh

kasut..kasut lama dah haus tapaknya..kena beli baru ler ..

happy aja anak2 dapat jejalan..ada troli ne tak penat nak dukung si

alahai..ralitnya si adik tenguk tasik kat bawah tu..

banyaknya bunga...kan baru lepas Chines New Year....tahun ne tahun monyet yer...baru tau...








No comments:

Post a Comment