Thursday, November 22, 2012

Kereta rosak...

Pergh cuak..pertama kali kereta meragam time aku drive..
Memang seminggu 2 ne dah start meragam...start dah bebunyi..bateri keta dah kong..yg hubby ne sibuk xkp ok..
Dah kong baru nak tukar yer syg..hampeh...

Ptg tadi dari ofice ok aja...
Singgah speed99 beli jajan utk anak bujang aku ne hah...
Sekali siap belanja ambik ko takleh start..

Panik betul...dahler minyak keta bekelip2... hambik ko..tadi pagi bgn lambat tak sempat isi minyak...suruh huby isi..diapon kata tak sempat...

Aku memang dah pobia..sekali kena ...call huby marah sbb tak tukar bateri dan isi minyak...
Takkan nak tunggun situ sàmpai kol 7... nasib baik dpt kol bdkofice..suruh dtg tgk..nasib baik lom balik..tunggu dlm 10 minit..hero aku sampai..tolong panggilkan bdk bengkel..kebetulan kwsn aku ne dekat dgn bengkel..namapon org ppuan panic...







Makenik tu kata kena tukar bateri jugak dan tolong jumperkan...cal huby kata nanti beli bateri..cina tu kata dlm 180 hingit..huby kata mahal..huby kata diaa blh dpt 135 hinggit...
Upah cina tu jumper aja 10 hingit ko..siap pesan terus balik..jgn matikan enjin..
Dahler keta aku ne manual..terus rempit blk...ambil si adam..
Alhamdulilah selamat sampai umah..beli mknan sbb takk dah lambat tak kuasa nak msk...
Aliyah pon tak mengaji ari ne...
Selamat sampai umah..kalo aku tunggu my hubby entah kol bpa sampai..hehehhsampai kol 6.45 ptg...
Cancel nak pegi klinik..telinga ne dah bedenyut2 n sakit...nak mintak ubat kat doc,,,
Mlm lebih kurang kol 8 mlm..dgn jayanya huby tukar bateri keta baru...hhehheh mcm....

No comments:

Post a Comment