Sunday, January 6, 2013

Happy New Year 2013

salam tahun baru...
baru berkesempatan nak upload blog...

tahun baru..mcm2 agenda nak dibuat...
tahun ne last tahun aku bersenang lenang 

heheh tahun depan anak i darjah 1..
boleh keluar umah lambat sikit..lambat tak lambatler..sekarang pon aku keluar umah kol 7 pg...
dah beduyun keta..dah jemnya..nak taknak menghadapler aku...

kalo lmbt memang jem mautler..kalo kol 7 tu aku boleh lagi menghadapnya...
keta pulak manual...huby kalo mcm ne gayanya tukar ketaler..hehehh

sekarang ne..kalo balik keja kol 5 terus balik..kalo ko terhegeh2 singgah sana sini lambat ler ko balik...

mcm aku no otyler..lepas kol 5 gosip2 sikit..
ambik aliyah terus rempit balik..sampailer umah kol 6.15 ptg 

kalo singgah beli makanan sbb malas masak...
memang lepas azan maghribler jawabnya...stress...

thn depan tak tauler camner...sbb anak dah sekolah...

so semoga tahun baru ne membawa seribu kebahagiaan buat aku sekeluarga...amin

Photo: ~ SELAMAT DATANG 2013..

No comments:

Post a Comment