Tuesday, June 5, 2012

Selamat Bertunang Nas & Nora

pada 3.6.2012 (Ahad) berlansungnya majlis pertunangan antara adik lelaki aku dgn pasanganya nora..dan majis akad nikahnya dijangka bulan 11 di rumah pihak perempuan dan majlis di rumah lelaki berlansung pada bulan 12 nanti..


wakil dari pihak lelaki..yg baju hijau tu abah aku....en Thith bin Kemat ..
yg lain2 tu jiran dan jugak pakcik2 aku..


pic..bonda tersayang..Pn sharifah binti Hj Ros..love mak...


tunang zaman sekarang..siap ada pelamin bagai...kelas ko jah..


time sarung cincin..

 bincang2...lagi...


masa ne bersesak2...sempat ambil gambar..anak buah aku..aida nazira...


hantaran dari pihak adikku..sponser buah dari aku..ngeh2...


hantaran dari pihak perempuan serba kuning..my faveret aku...


sebahagian dari family sebelah aku...yg lain tak dapat masuk..umah kecik..

 
 besama sima (biru), azreen (Kiri) , aida (Kanan)
hubby layan anak bujang dia makan..ngeh2...


finaly..pic aku ...lupa lak nak ambil gambar hubby...



ne ler si cantik tu..namanya nora...


ending..adikku nazree dan nora...

No comments:

Post a Comment