Tuesday, October 30, 2012

DAISO JJ EQUIN..

DAISO..apa yg bestnya kekawan oit..
aku google ramai yg dah pegi..aku pon teruja nak beli..

ari tu pernak masuk Daiso kat alamanda tapi tak beli apa..
sekali aku baca blog..rupanya best..teruja nak pegi..

best beb..mcm2 boleh ko beli..
antara barang yg sempat aku beli..

 bekas pelbagai guna..mcm2 saiz dan warna..


aku nak beli set ne tapi yg ada untuk hidung aja..yg lain habis...

dan yg paling best aku dapat beli stok beg ne..
ada mcm2 saiz..yg aku ambil ne saiz s ada 43 keping..
aku dah servey kat kedai dan jj mahal jugakler..
kat Daiso aku beli 5 hinggit aja..


aku belanja barang dapur tak banyak..
so senang masuk dlm plastik zip ne..kemas sikit peti ais aku..heheh

antaranya aku masukkan udang kering, ikan bilis, lada cili, lada kering,
asam jawa, asam keping, halia...

nak masukkan bekas..peti ais comel guna plastik kemas sikit...

 

No comments:

Post a Comment